Întrebări frecvente
Ce este SOCAR FUEL UP?
SOCAR FUEL UP este programul de loialitate prin care clienții primesc puncte pentru alimentările cu carburant și cumpărăturile din magazinele Cafe Nar din stațiile SOCAR, conform regulamentului.
Cine poate participa?
Acest program este dedicat clienților SOCAR de peste 18 ani, persoane fizice, cât și persoanelor juridice, excepție făcând cei care au încheiat un contract de furnizare carburant prin cardul de flotă.
Cum mă înrolez?
Înrolarea în programul de loialitate se realizează prin crearea unui card virtual în aplicația mobilă SOCAR FUEL UP, disponibilă în App Store și Google Play, sau prin intermediul cardurilor fizice disponibile în stațiile SOCAR.
Cum acumulez puncte?
Punctele SOCAR FUEL UP se pot obține în momentul achiziționării de produse/servicii eligibile din stațiile SOCAR participante, cu condiția prezentării cardului fizic sau virtual prin intermediul aplicației mobile, înainte de achitarea tranzactiei. Metodele de plată acceptate pentru tranzacțiile SOCAR FUEL UP pentru acumulare de puncte sunt: cash, card bancar.
La înrolarea în program, primești 200 de puncte doar o singură dată cu ocazia înregistrării în program.
Dacă ți-ai completat data de naștere în profil, vei primi 200 de puncte la aniversare.
Poți trimite electronic recomandări de înscriere în Program unor prieteni/ cunoștințe prin trimiterea unui cod unic de recomandare și vei primi pe cardul fizic/ virtual un număr de 50 de puncte la prima utilizare a cardului persoanei recomandate.
Câte puncte voi obține și pentru ce?
Produsele/ serviciile eligibile pentru acumulare de puncte SOCAR FUEL UP sunt:
• 1 litru carburant Nano= 8 puncte
• 1 litru GPL= 1 punct
• 1 litru AdBlue (la pompă) = 1 punct
• 1 leu cheltuit în shop = 2 puncte
• 1 leu cheltuit în Cafe Nar = 3 puncte
Care este valoarea unui punct?
Valoarea unui punct SOCAR FUEL UP este de 0,01 Lei (1 ban) TVA inclus. Echivalentul a 100 puncte SOCAR FUEL UP este de 1 leu, TVA inclus.
Ce fac cu punctele?
Poți folosi punctele acumulate pentru a achita parțial sau în întregime orice produs sau serviciu eligibil din cadrul programului SOCAR FUEL UP.
Excepție fac: carburantul, roviniete (tariful de utilizare a rețelei de drumuri naționale din România), PEAJ (tariful de trecere a podului peste Dunăre între Fetești și Cernavodă), alte taxe (de ex. taxa de parcare, ecotaxa etc.), impozite sau amenzi, tutun și produsele care conțin tutun și produse derivate din tutun – tigările și tigarile de foi, produse și dispozitive din categoria vape, serviciul de încărcare electrică, plățile la Easybox, produse aflat în alte promoții.
Pot achiziționa și carburant în schimbul punctelor?
Valoarea punctelor nu poate fi folosită pentru achiziționarea de carburant în stațiile SOCAR.
Punctele pot fi folosite pentru a achiziționa produse sau servicii eligibile în programul de loialitate SOCAR FUEL UP.
Unde pot consulta tranzacțiile mele?
Istoricul tranzacțiilor tale îl poți accesa după logare în aplicația mobilă SOCAR FUEL UP secțiunea cardul meu și/ sau pe fuelup.socar.ro.
Cum aflu câte puncte am pe cardul fizic/ virtual SOCAR FUEL UP?
Dacă cardul a fost scanat, numărul de puncte generate și disponibile se găsește pe bonul fiscal alături de balanța contului după fiecare tranzacție sau poate fi aflat în orice stație proprie SOCAR înscrisă în program, sau după crearea unui cont fuelup.socar.ro și/sau în aplicația mobilă în secțiunea “Cardul tău”.
Ce valabilitate au punctele?
Valabilitatea punctelor acumulate în cadrul Programului este de 2 ani (24 luni) de la data colectării lor.
Pot acumula puncte dacă nu am cardul la mine?
Punctele SOCAR FUEL UP se acumulează la fiecare tranzacție cu produse eligibile realizată în benzinăriile SOCAR doar dacă este prezentat cardul virtual din aplicația SOCAR FUEL UP sau cardul fizic al programului de loialitate.
Cum procedez dacă mi-am pierdut/ deteriorat cardul?
În cazul unui card fizic pierdut/ deteriorat, înlocuirea se face prin anularea cardului initial si crearea unui nou card în aplicația mobilă sau, la cerere, generarea unui nou card fizic într-una din stațiile SOCAR. Se poate crea un nou card pe același număr de telefon înrolat inițial, numai după anularea celui pierdut / deteriorat.
Ce înseamnă anularea cardului?
Anularea cardului SOCAR FUEL UP poate fi făcută online, din aplicație, după autentificare, din Profil, prin apăsarea butonului Anulează card sau din pagina web Anulează Card. De asemenea, la cerere, în stațiile SOCAR se poate solicita anularea cardului fizic SOCAR FUEL UP.
Prin anularea cardului SOCAR FUEL UP, e nevoie de o confirmare prin SMS si presupune asumarea faptului că veți pierde toate beneficiile acumulate, cardul fizic va fi anulat, deci nu va mai putea fi folosit, iar recuperarea cardului nu este posibilă.
Dacă nu am găsit aici răspunsul la întrebarea mea, pe cine pot contacta?
Dacă ai întrebări suplimentare, scrie-ne la fuelup@socar.ro și revenim cu clarificări în cel mai scurt timp posibil.